Längtan efter vår...

Fortfarande kallt ute, man har ju vant sig, men så hittade jag en bildsida med gratis bilder och hittade denna:

http://www.fotoakuten.se/

Gratisbild på Blommande gren

Och började drömma om våren och sommaren...visst är det vackert just den där tiden i Sverige då allt börjar blomma och värmen kommer. Jag älskar alla årstider, de har ju charm på sina sätt.

Idag har jag varit och storhandlat, ska ha fest på lördag, det ska bli jätteroligt. Jag har för ett tag sen fyllt 40 och det är det som ska firas. Jag bjöd vänner från förr bl.a., såna som mitt ex och jag umgicks med, men vissa kunde inte komma, lite ledsen blev jag ju förstås, men desto gladare blir jag för alla som tackat ja!!! Ska bli sååå kuuul! Hoppas jag får låna kameran igen så jag kan fota i veckan. Ska fixa i lägenheten så alla kan se hur fint det blivit. Det är inte alla som sett hur jag bor, flyttade in förra sommaren. Och sen ska jag duka och göra buffé i festlokalen, ska bli kul :-)

Nu ska jag iväg för att jobba extra på mitt jobb, hoppas det går smidigt...

På återseende, kram Jenny

Kommentarer
Postat av: Sanne/ Änglarnas hus

Hallojsan!!

Jag fryyyyser som tusan..pannan hänger inte riktigt med i temperatursvängningarna!!..Tack för värmande vårbild!!



Såå kul med partaj på gång!! alltid kul att fira födelsedag..

Hoppas att det ordnar sig med kamera..blir såå nyfiken på vad du har fixat med!!



Ha det så bra!! Kramis Sanne

2010-01-24 @ 17:44:18
URL: http://anglarnashus.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hallojsan!!

Jag fryyyyser som tusan..pannan hänger inte riktigt med i temperatursvängningarna!!..Tack för värmande vårbild!!



Såå kul med partaj på gång!! alltid kul att fira födelsedag..

Hoppas att det ordnar sig med kamera..blir såå nyfiken på vad du har fixat med!!



Ha det så bra!! Kramis Sanne

2010-01-24 @ 18:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0