Drömmar...

Ligger i soffan, mår lite dåligt. Men har datorn nära så när jag orkar så tittar jag runt bland alla duktiga bloggare, inte bara heminredning. Det finns bl.a. bloggar där man får läsa om hur det är att vara riktigt sjuk och andra som skriver om sin vardag, tex kändisar. Bloggvärlden har verkligen exploderat på sistone!

Hur som helst; mitt brinnade intresse är ju heminredning och min älskade lägenhet! Jag ser från soffan som jag ligger i för tillfället min lampa som hänger ute i hallen. Den är ganska fin, jag fick den av pappa, den hade hängt i trappen hemma i huset där jag växte upp, men den är i mässing  och det passar inte! Det finns några lampor som jag skulle vilja ha istället; tex denna från MIO;

Flowerball
Detta är den nya färgen, men jag vill ha den gamla, grå/silver.

Annars så skulle jag vilja ha en stjärna som jag såg på Bauhaus för ca 10 år sedan, finns inte där längre, men jag har sett den på Tradera nån gång, men jag budade inte... Big mistake!

Klicka för att se nästa bild

Hittade den på Blocket, men har inte råd den just nu, ska ha fest så jag får lugna mig lite med heminredning... Men jag VILL HA!!!!

Dags att försöka sova lite, ha det såååå bra, kram Jenny

Kommentarer
Postat av: Helene Harrfors

Hello! Den är kanon fin lampan,jag vet att dom har en på Indiska också,ett tips bara.Ang stjärnlampan har jag en sådan,ska kolla i källaren eller om Tobbe tog den när vi flytta,då ska u fåden av mig mors Helene

2010-01-15 @ 23:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0