Utflykter är mysigt!

Idag är veckans enda lediga dag, så istället för att fixa hemma, så åkte jag och J till min syster och hälsade på. Hon bor några mil härifrån och det var lite läskigt att köra i det här väglaget. Men jag tog det försiktigt!
Min syster har två döttrar, hon med, som är lite yngre än mina... De är snart 4 och 2,5 år.



Riktiga busfrön!

Jag hittade en jättefin leksak som jag tyckte var så snygg! Det var Flo´s Café från filmen Bilar med Blixten mc Queen. M:s favoritfilm!



Och såklart Lillasyster J:s favorit; Pippi Långstrump fanns också representerat!

Så fina leksaker! Jag älskade att inreda barnens rum med fina leksaker när de var små!

Senare på kvällen åkte jag till en vän som jag inte träffat ordentligt på några år, det var så mysigt att ta upp kontakten igen. Jag blev bjuden på god mat och melodifestival! Vi gissade rätt på vilka låtar som skulle gå direkt till final och vilka som hamnade i andra chansen. Riktig ordentlig blandning var det på låtarna; hip-hop, folkmusik, ballad, disco, pop, och så vidare...

Ha det så himla bra nu, kram Jenny


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som att du haft en mysig dag! Vilken härlig bild på "snuttisarna"!

Kram

2010-02-14 @ 09:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0