Systuga!

Halloj där ute i vinterlandet! Alla diskuterar detta väder, de flesta är trötta på det, men jag är nog lite tröttare på folk som gnäller... Det klart, det finns ju folk som verkligen sliter med allt skottande och som kört av vägar och så, till de vill jag säga; "-Fortsätt kämpa, det kommer en vår!!"

Här hemma håller jag på för fullt att sy gardiner/kuddfodral mm. till dotterns rum. Hon har lite "second thougths" om det röd-vita tyget, säger att det känns som jul. Men jag ska visa henne att det kommer bli jättefint, det är ju blommigt det ena tyget. I värsta fall så har jag ett rum ute i sommarstugan där det skulle passa kanon! Skönt att ha en plan B när man redan köpt tyget...



Här syns också mitt nya bord och min nya stolar, som jag ärvt efter mormor. Jättefina, de ska få bli lite uppfixade med ny färg, typ vitt, ingen brådska, de är ganska fina som de är.
Mitt skåp som jag har hör ihop med gruppen, fick det av mormor för flera år sedan när hon flyttade till mindre.

 

Det syns längst bort i bild.

Ha en bra dag, kram Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint!

2010-02-09 @ 12:31:53
Postat av: Mamma

Åh, vad fint du gör! Jag är så glad att mormors möbler har fått en plats hos dig, de passar ju verkligen bra.

Jag är nog ganska säker på att gardinerna kommer att få godkänt när de väl är upphängda!

2010-02-09 @ 15:08:10
Postat av: Anonym

Det är härligt med rött och vitt, ser så fräscht ut... Hoppas att det blir bra! Men det var ju bra att ha ett alternativ!

kram

Marie

2010-02-09 @ 16:05:38
URL: http://nostalgiochromantik.blogspot.com
Postat av: Sanne/ Änglarnas hus

Hallojsan Jenny!!



Stolarna är helt underbara snygga även i..är det grått eller ljusgrönt?..snygga iaf!

Tycker att det är snyggt med tyget du har köpt..men..ångrar hon sig såå kommer stugan bli snygg!



Ha en bra vecka!!



Kramis Sanne!

2010-02-09 @ 19:08:26
URL: http://anglarnashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0