Lycka 100202

Idag har jag äntligen fått lite tid och ork igen! Jag hade min fest i helgen som var, jag fyllde 40 för några veckor sedan, och det blev så lyckat!

Har fått låna en systemkamera så jag har fotat lite hemma, har fixat i ordning lite grann :)

Tex satt upp hyllor i sovrummet, ovanför sängen:



...och under spegeln...



...krokar i badrummet...



...och det nya badrumskåpet...



Jag hade festen på lokal som låg i mitt hus, hur praktiskt som helst!! Bara lite spring upp och ner i trappen, men vi slapp gå ute i kylan med alla grejer :)

Jag gjorde lite olika pajer och bjöd på kycklingklubbor och kycklingspett bl.a.



Kycklingpaj....
http://www.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=19020

Och minipajer...
http://www.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=14852



De var väldigt goda och lätta att göra, jag ska definitivt göra såna till picknickarna i sommar!

Här kommer lite bilder hur lägenheten såg ut strax innan gästerna kom...









Nyinköpta kuddar :)

Så här ser mitt vardagsrum ut med tända ljus...mys...



Och till sist; en bild på min fina LYCKA-skylt som jag fick i julklapp har fått sin plats nu:



Tack och hej, kram Jenny



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0