Fredagkväll...

Äntligen fredag brukar väl de flesta känna, även jag! Är ensam hemma, dottern är hos en klasskompis. Det unnar jag henne verkligen!
Häromdagen hade jag fått sms om att mitt paket från HM hade kommit. Kul!!! Jag hade beställt bl.a. en kökshandduk och den var så fin. Jag ska nog sy en kudde till min gamla trästol.



Det blir nog jättefint! Det enda jag ångrar är att jag bara köpte en...

Efter jobbet idag så var jag och tittade på tapeter till köket. Värsta beslutsångesten, har INGEN aning vad jag vill ha!!!! Tittade på allt från tapeter med stora tryck av fåglar och mycket färg till svart/vitrandiga. Så svårt!

Ha en jättemysig helg, kram Jenny

Kommentarer
Postat av: Sanne/ Änglarnas hus

Den där handduken är jättefin :)..

Den kommer att bli superfin som kudde!



Ha en mysig fredagskväll!!



Kramis Sanne!!

2010-02-12 @ 20:49:53
URL: http://anglarnashus.blogspot.com
Postat av: Victoria

Visst är dom fina! Jag köpte 4 st för at göra två kuddar och använda två som handdukar...ska leta ett fint tyg till baksida.

Trevlig Helg!

/Victoria

2010-02-12 @ 21:36:21
URL: http://www.livetharochnu.blogspot.com
Postat av: Jenny

Ursnygg handduk! Jag har inte brytt mig om HM:s inredningsdel, men det kanske är dags att plocka fram de katalogerna igen... :-)

Och tapeter... det ÄR en djungel! Fast ganska roligt att irra runt och titta, jämföra, fundera, värdera och därefter även försöka komma fram till nåt... :-)



Ha en skln helg, nåja, lördag iaf, så ses vi på söndag morgooooon... :-)

Kram Jenny

2010-02-12 @ 22:17:08
URL: http://jennyjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0