Sovrummet 20091108

Nu så har jag bäddat i sovrummet så jag kan visa hur det ser ut så här långt... Det ska så småningom sättas upp tak- och golvlister, tavlor och en hylla ovanför sängen. Gardinen vet jag inte hur nöjd jag är med och lampan ska få "kläder" så småningom också.







Kommer ni ihåg mitt loppisfynd för ett tag sedan? Jag köpte en grön liten låda för en femma som nu har blivit:




...kryddförvaring :D Tänkte också sätta på bokstäver : HERBS eller liknande. Eller kanske schablonera..

Och stjärnan fyndade jag för 10 kr och den gör sig så fint i mitt köksfönster :)




Tack för idag!! Kram Jenny

Kommentarer
Postat av: Sanne / Änglarnas Hus

Det blev riktigt fint i sovrummet! Gillar de blå/randiga kuddarna..lite New England känsla...



Den gröna trälådan är helt oigenkänlig nu...Kanonfin!!



Kram Sanne!!

2009-11-10 @ 18:22:15
URL: http://anglarnashus.blogspot.com
Postat av: Jenny L

Hej där, nu har jag kikat på ditt sovrum! Va kul att se lite bilder på det vi pratar om på jobbet! :-)

Och jag tror att jag har blivit lite sugen på att fynda på loppis jag med...;-)

Kram Jenny

2009-11-10 @ 18:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0