Överraskning 091115



När jag kom hem häromdagen så hade min dotter fixat i sitt rum, det var hur mysigt och fint som helst! Hon hade vridit på sängen bl.a. Julsakerna är de som vi inhandlat i år, de andra får stanna i källaren ett tag till. 

 

Denna bild ovan kommer att fungera som en före-bild, detta är mitt nästa projekt; Tömma bokhyllan och köra hem den till en kompis som ska få den och måla skåpet till höger.....vitt såklart!

Idag har det varit en regnig och grå söndag. På förmiddagen var jag ute på walking i skogen med två vänninor och stavar. Skönt, även fast det regnade och var geggigt. Underbart trevliga vänner!


På eftermiddagen åkte jag och några andra in till Stockholm och gick i heminredningsaffärer! Hur mysigt som helst, drömde om de fina möblerna och alla underbara saker som vi såg som t.ex. ljuslyktor på Sia och dukar/kuddar/lakan på Lexington. Man får helt enkelt insupa atmosfär, skaffa idéer, njuta av allt fint. Och sen få energi att komma hem och fortsätta måla dörrfoder.

Tack och hej, kram Jenny


Kommentarer
Postat av: Sanne / Änglarnas Hus

Hon har gjort det hur mysigt som helst...Hälsa henne ifrån mig!!



Skåpet ska bli vitt sa du ;) det finns väl ingen annan färg eller??..hihi..



Kraam Sanne!

2009-11-16 @ 22:45:33
URL: http://anglarnashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0