Heminredning 11/11 :)

Halloj!
Idag när jag kom hem hade jag fått post
:



Ett av mina favoritmärken vad gäller heminredning :) Det var visserligen deras höstkatalog, men de har alltid så mysiga bilder!
Jag längtar som vanligt efter julen, eller rättare sagt; tiden innan när man får pyssla och förbereda. I lördags blev det lite loppisfynd igen och en liten tripp till IKEA, det var dotterns rum som stod på agendan.

På loppisen gjordes det fynd som vanligt;





Brickan ska bli adventsljusstake, bakformarna ska jag ha värmeljus i och glöggmuggarna är det alltid bra att ha några extra.

Dotterns rum blev lite uppiffat med nya gardiner, kuddar, en pläd, lampan från loppisen och en lampskärm från IKEA också.

Jag hängde in en av mina finaste tavlor för jag tyckte att den passade så bra.

 



Det blev jättefint :)

Och igår så provade jag på måla med shabloner... Lite trixigt, men kul!



Tack för idag, kram Jenny

Kommentarer
Postat av: Sanne / Änglarnas Hus

Hallojsan!!



Fler som lääängtar till pyntningen ser jag!! ..höll i dessa kuddar senast de är superfina..tänkte att de kunde passa ute på glasverandan till jul!!



Ha det gootis!!

Kram Sanne

2009-11-11 @ 18:36:41
URL: http://anglarnashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0