Äntligen uppdatering.....090318

Har bott här ganska länge nu, det blev färdigt i vardagsrummet iaf, min mamma tog lite bilder på det i julas. Min egen kamera har tyvärr gått sönder..... Men nu har jag fått lite bilder!!
Granen kommer från ett hemligt ställe, det är på en tomt iaf!!
Men den var gratis och jättesöt.

Hur som helst, jag hade ju problem att välja färg till väggarna, jag ville ju ha en neutral färg, men inte latte. Ville ha en gråbeige, och till slut så valde jag den som heter "linne" samma kulör som min kompis har på utsida av sitt hus. Det blev så lyckat.

Och helt plötsligt så passade min mormors gamla skåp in jättebra. Jag hade tänkt att måla det vitt, men jag har avstyrt den idén för nu.



Här sitter hela tjejligan på julafton efter fikat i väntan på Kalle och hans polare.



Här är minigranen i mitt älsklingsfönster. Det är så härligt med solen, när den nu lyser, att den kommer in från alla håll i lägenheten!!



Fick plats med långbord! Mysigt med familj runt omkring sig!!

Tack för denna gång!!

Kommentarer
Postat av: Anna Lindkvist

Hej!! Så hitta man din blogg också! Jag funderade några sekunder...jenny L.11...henne känner jag!! Fina bilder! Kram Anna

2009-03-18 @ 22:09:26
URL: http://anna-lindkvist.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0