Spackel.......090730

Jaha, och så var man igång med spacklandet igen då, som förra semestern! Jag börjar bli riktigt duktig på det. Visst är det bubblor fortfarande och så, men får se om de lägger sig när det torkat. Idag har jag brespacklat en vägg i mitt sovrum och spacklat de andra väggarnas tapetskarvar. Jag var tvungen att åka iväg och köpa en hink till med breplasta, det går ju åt en del...

Bifogar bilder från hur det såg ut innan jag började riva tapeterna och när jag spacklat igen hålen i taket.



Och så taket.....:


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Jenny!

Tänkte väl att det fanns lite nytt på din blogg nu. Du är så duktig med spackelspaden! Ser fram emot att se det färdiga resultatet! Kram tapet-smakrådet Anna

2009-08-15 @ 20:23:52
URL: http://www.anna-lindkvist.bloggagratis.se
Postat av: Annika och Lennart

Hejsan Jenny! Så jättekul att du kikade in på min hemsida! Det var ju jättelänge sen vi träffades! Vi har kikat runt här på både lägenhetsrenoveringar och husarbeten! Ni verkar vara ett superhändigt gäng! Själva var vi och kikade på ett drömhus idag... så KANSKE KANSKE blir det så att vi också tar fram spackeln en dag! :D

Kramar från Annika, Lennart med Viktor, Matilda, Meja och Axa (de två sistnämnda voffar mest! ;) )

2009-09-24 @ 21:20:04
URL: http://www.wheatenmeja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0