080807

Dags att skriva lite.... Jag har satt fart med arbetet inne i vardagsrummet i alla fall, nu när det äntligen är lite svalare så man kan arbeta där. Jag hade spacklat lite i början på juli, i början på min semester. Sen var det ju för varmt ett tag, men i förrgår och dagen innan spacklade jag resten av väggen och igår slipade jag med slipmaskin....hela väggen. Ja, det är ju inte riktigt hela vardagsrummet, jag har en hörna med nån sorts gips som jag inte ska ta bort. Där blir det en "fondhörna".

Så arbetet går framåt lite grann iaf.

Jag har ju resten av augusti på mig innan jag behöver vara ute från min gamla lägenhet.


Kommentarer
Postat av: elin

ha en bra dag :)

2008-08-13 @ 13:37:40
URL: http://elinwiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0