Fredagsmys!

...det är ett väldigt vanligt ord nuförtiden. Det är konstigt vad reklamen kan sätta spår hos oss. Jag äter inte mer chips för det. Och häromåret så var det kyckling på freda´n som man skulle äta...
Ligger i soffan och tittar på Let´s dance. De är duktiga och kläderna är så fina.

Igår var jag inne på
http://www.systerlycklig.se/  och beställde jättefina lattemuggar från Greengate.


Det här är en skål i samma serie, så söt!!

Ha en trevlig helg och njut av det vackra landskapet, man vet aldrig när det blir en sån här vinter nästa gång.

Kram Jenny




Kommentarer
Postat av: Jenny L

Jag var inne på syster lycklig, och jag blev alldeles till mig av alla fina saker de hade!! Hittade massor av roligt, allt från rosa fina vispskålar till härliga muffinsformar och telådor. Det blir till att sätta sig och shoppa nån dag, tack för tipset! :-)



Kram Jenny

2010-02-20 @ 12:13:20
URL: http://jennyjohannas.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej Jenny,



Vilken fin blogg du har. Kul att läsa. Jag ska titta lite på de inredninglänkar du har med. Skålen på bilden är jättefin.

2010-02-22 @ 17:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0