Nytt år!! 100103

Svårt att skriva det nya datumet... Men man vänjer sig nog, som vanligt.
Har varit inne lite på några bloggar, en del skriver årskrönika, en del har tagit helgledigt från bloggandet  och en del har lagt in underbara bilder. Själv så skulle jag vilja visa lite från min födelsedag och nyår. Jag har inte haft en egen kamera, den jag har använt förut har varit lånad... Jättesnällt att jag fått låna den, men nu har man liksom vant sig med en kamera. Jag har lite bilder iaf som jag fått idag.

En fin födelsedagspresent:

 

Jag blev sååå glad :) Fick även bl.a. en vit orkidé, ett kuddfodral från lexington, ett par vantar, lite manikyrgrejer och presentkort till en liten resa :)
Och fina rosa långa rosor! Det är inte bara vita blommor som är vackra, dessa var ljusrosa och jättevackra. Även en flaska Gula änkan fick jag, så jag kände mig uppvaktad!
Min äldsta dotter och jag fyller år på samma dag, det var enklare att fira oss så länge hon bodde hemma, men nu har hon ju flyttat hemifrån... Men den här gången så fyllde jag lite jämnare, så då firade vi hemma hos mig. Vi gav varandra presentkort på IKEA! Like mother, like daughter <3

Vi fyllde dagen före nyårsafton så min fest ska jag ha om ett par veckor. Nu var det närmaste släkten och mina bästa vänner.

Nyårsafton blev lugn och trevlig och god!

Bubbel, kött, potatisgratäng, mm. Efterrätt: glass med varma bär, MUMS!!





 



Här är jag på 12-slaget med mina goda vänner, vi var på ett jättebra ställe, så vi hade utsikt över hela stan med alla nyårsraketer! Helt fantastiskt!

I morgon bitti är det dags att börja jobba igen efter att ha haft ledigt sedan 22 december. Iom jul, födelsedagar, nyår mm. så har ju tiden gått alldeles för fort, som vanligt. Jag ska försöka komma ihåg att söka ledigt i början av januari också, nästa jul. Men det är ju alltid så det känns och efter att man väl kommit tillbaka till jobbet så känns det nog bättre, eller vad tror ni?!?

Ha det så bra, kram Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

God fortsättning på det nya året! Ser att du haft det bra i goda vänners lag. Och så har du ju fyllt år... Grattis i efterskott! Mycket fina presenter också...

Kram

Marie

2010-01-04 @ 14:10:56
URL: http://nostalgiochromantik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0