Kameralös... 100108

Jag har ju ingen egen kamera, brukar låna... Ska köpa en, vid tillfälle! Men nu tänkte jag att man kunde visa vad jag VILL ha istället för vad jag redan har....

Till mitt sovrum skulle ett par läslampor göra susen, tycker om att läsa och lösa lite korsord i sängen och lampan på nattygsbordet räcker inte.

Monty
Den här fina lampan finns på ILVA, det ligger i Malmö, jag har varit där några ggr och klämt på den, tycker den är fin!

Igår var jag på IKEA och köpte ett badrumsskåp; ett jag också klämt på väldigt många ggr. men nu var det dags att göra slag i saken!! Jippieh!!

FLÅREN Spegelskåp

Har inte byggt ihop det riktigt ännu, vilar lite efter första arbetsveckan efter jul och nyår. Vill ha ett skåp till i samma serie tror jag, de är sååå fina med glaslucka med mönster med små blommor, vita såklart!

Jag fyndade även på REA:n på IKEA; en vas till min hortensia från Sia!

SALONG Vas

Ha en trevlig helg, lämna gärna en kommentar om du varit här ;)
Kram Jenny


Kommentarer
Postat av: Sanne/ Änglarnas hus

Hallojsan tjejen!!



Inte kul att vara utan kamera eller annan viktig teknisk utrustning!! Bloggabstinens ;)



Du fick till det endå som sagt! Lampan var snygg..lite industriruffkänsla över den.

Badrumsserien är så söt. Jag har ett golvskåp i den serien i mitt badrum..här har vi tjejernas o killarnas..hihi..så det blir ett eget nu för tiden!!



Ha det så mysigt i helgen!!



Kramis Sanne!

2010-01-08 @ 22:07:01
URL: http://anglarnashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0