På gång...091113

...med lite målning och förberedande före advent som är såååå mysigt :)

...före målning...



...och efter...




Tapeten ska så småningom målas över med samma kulör som i vardagsrummet, linne som den heter, men jag vet inte i vilken nyans. I vardagsrummet blandade jag ut den några ggr med vit färg. Hallen får kanske bli ljusare...eller mörkare, ha ha, jag har inte bestämt mig ännu, som ni märker.


Jag var bara tvungen att prova om den nyinköpta stjärnan från Åhléns passade i vardagsrummet. Förra årets stjärna var mycket mindre och nu var jag rädd att den här var för stor, men det tycker jag inte! Den är jättefin!







Det nalkas som sagt advent och igår fick jag hem i brevlådan mina fina adventssiffror. De ska sitta på ljusen från IKEA på brickan från loppisen i lördags och till sist så ska jag gå ut i naturen och fynda lite dekoration som tex grön mossa. Jag får se vad jag hittar för något. Det är ju inte så bråttom, inte advent förrän om två veckor...




Tack för mig, ha en trevlig helg, kram Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0