Snöstorm...091217

Idag har det kommit mycket snö, men det är inte speciellt mysigt, det blåser!! Hu, och många trafikolyckor. Inte alls roligt.

Hur som helst, jag har tvättstugan idag, inte så mycket tack och lov. De vita dukarna måste vara rena inför den stundande julen såklart. Sen letade jag efter ett överkast som jag visste att jag hade någonstans. Men jag hittade det inte, hm, mystiskt,....till slut råkade jag titta på min emma-fåtölj och där låg det så fint....hihi.

Jag ska sätta upp det som draperi mellan sovrummet och köket, det finns ju inga dörrar i den här lägenheten, det kan vara skönt att ha lite stängt på natten...

Lite bilder tog jag idag:



Julkappar som ligger och väntar...inte riktigt färdig med inköpen, men nästan... IKEA hade så fina papper i år! Det är så mysigt att sitta med tända ljus, lite glögg och såklart julmusik när man slår in alla klapparna.

Tog också en bild på mina "Nissar" som jag fått av en kompis som sålde lek/barnsaker på sitt Kalaskafé. De frös i snöstormen så jag fick skynda mig.



...men det blev så fint!

Ett litet Lexingtonhjärta som jag köpte häromåret brukar pryda väggen, i år tänkte jag köpa fler som matchar....men...årets upplaga var inte alls lika fiiinnn... :(

 


Ha en bra dag, kram Jenny


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, just idag är det skönt att slippa gå ut...Cliff fick gå ut själv på baksidan, hela altanen är översnöad! Jag är öm i kroppen efter mina vurpor, men glad att jag inte bröt mej...

Kram Anna

2009-12-17 @ 11:20:52
URL: http://anna-lindkvist.bloggagratis.se
Postat av: Sanne / Änglarnas Hus

Usch för snön..har suttit i bilkö..och slirat runt på vägarna..



Vilken härlig sockerlåda du har..skapar "vill också ha " känslan!!



Ha det gottis!!

Kram Sanne..

2009-12-17 @ 18:09:00
URL: http://anglarnashus.blogspot.com
Postat av: Jenny L

Vilka fina presentpapper, jag slog in paket i likadana igår! :-)

Kram Jenny

2009-12-19 @ 21:55:13
Postat av: Jonna

JULKLAPPAR!

2009-12-22 @ 13:32:08
URL: http://rpatrikochprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0