Smyginflytt....080706

Ja, då har man nästan flyttat in i nya lägenheten!



Lite spartanskt är det men det beror på ett jag har en polo som jag har flyttat det mesta i. Några som har större bilar har hjälpt till, men då har det varit lådor mm.
Köket är så mysigt:



Ja, jag vet att hammaren ligger där, men jag var så ivrig att fota när jag hade satt upp tavlan.



Lägenheten ligger så att jag har sol hela dagen, det börjar med att solen skiner in i köket och sovrummen, sen vandrar den vidare till fönstret i badrummet och lilla fönstret i vardagsrummet, för att till slut landa på balkongen nån gång på sena eftermiddagen tills den försvinner ner i fjärran.....

Sovrummet som ligger intill köket som är mitt, är gult!!! Jag är förföljd av denna kulör... Om ett tag ska jag se om det finns nån tapet  som jag tycker om...



Jag sover helt okej där, det är ju min nya lägenhet!!! Och nu har min 14-åriga dotter också kommit med en madrass, så jag trivs hur bra som helst!!!

Hennes blivande rum:



Badrummet är ganska litet, men jag tycker det är bra ändå! Man får inte plats med någon tvättmaskin så länge badkaret är kvar, men jag har tvättstuga i huset!!! Helt underbart, jag slipper åka bil till tvättstugan som jag fått göra från den gamla lägenheten.



Hm, ja, jag ska byta ut handfatet, tycker det varken är snyggt eller praktiskt.

Mycket projekt på gång i huvudet, men det första är i alla fall vardagsrummet, där behövs det både fixas till väggar och tak...



....får se om jag fegar ut och köper sånt där easy cover....har inte bestämt mig än....än så länge skrapar jag för glatta livet :-) :-) :-)

Hm, så nu ska jag inte sitta här längre, jag nästan hör spackeln ropa på mig...........ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0