Dagens fynd! 080406

Idag har Sara fått en överraskning; hon fick se bloggen! Och hon böla i en halvtimme..... jag tror hon blev glad :-)
Så nu kommer en rapport om vad hon har åstadkommit idag på typ två timmar. När hon kom ut så började hon med att flytta på vedhögen från husgaveln till in i vedbon. Sen så var det ett gäng lådor med kakel, typ sex kartonger, som låg uppe i carporten. Ja just det, jag har ju glömt att berätta om allt som ligger i carporten....när man har röjt där så får man plats med fyra bilar, nu kommer man knappt in med en... Hon bar iaf bort allt kakel till under altanen, det var lite krångligt att få in dem bara, och så var hon själv, hi hi. Hon är lite trött så hon fnissar när hon berättar. Eller rättare sagt, hon använde ett barnvagnsunderrede att köra dem på. Det är jättebra med det, men kanske inte har så lång tid kvar innan det rasar ihop, det är välanvänt. Sen var det den dagliga ransonen på att bära upp vedkubb från slänten. 

Tack och go´natt från Jenny och Sara!! 

VÄNTA! Jag glömde ju dagens fynd! En sorts gummikruka........mer fakta kommer senare.


Kommentarer
Postat av: Eva

Jisses vilket projekt men vad kul! Var exakt ligger huset? Ni kommer väl ihåg min stående inbjudan!!!

Kram, Eva

2008-04-10 @ 08:23:37
Postat av: Maja

Åh herre gud! först måste jag säga vilket jätte jobb,de här är girl power! Sara ,Jenny och tjejerna ni har jobbat sten hårt,kul att få se resultatet av de hela.Ska bli jätte kul att få se ditt nya hem snart. Puss Kram ,Maja

2008-04-10 @ 20:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0